Har du problemer med å åpne elektronisk post?

Har du fått digital post fra det offentlige som du ikke får åpnet? Det gjelder spesielt post som leveres i Digipost, og gjerne for dem som bruker Digipost-appen på iPhone eller iPad.

Problemet kan også oppstå i e-Boks og på andre mobiltelefoner og nettbrett.

Bruk vanlig nettleser - ikke app

Hvis du har problemer med å åpne posten i appen, anbefales det at du isteden bruker en vanlig nettleser: Gå til www.digipost.no dersom du bruker Digipost eller www.e-boks.no hvis du bruker e-Boks.

Bruk helst PC hvis du har tilgang til det

Logg inn via ID-porten

Husk at du alltid må logge inn via ID-porten, ikke med brukernavnet og passordet som du kanskje bruker for å få post fra private avsendere.

Ønsker du å få tilsendt brevet på en annen måte, må du kontakte avsenderen. Hvem som er avsender, ser du i varselmeldingen du har fått.